دانلود فیلم

دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم

دانلود فیلم

دانلود فیلم جدید با لینک مستقیم

  • ۰
  • ۰

بازی برای ویندوز

ژانر فیلم :بازی

امتیاز فیلم :        

 

رده سنی :

 

کارگردان :

نویسنده :

 

بازیگران :

 

محصول کشور :

 

تاریخ اکران :

 

زمان فیلم :                           

 

زبان فیلم :

 

 

خلاصه داستان : استدیو بازی سازی Deep Shadows سازنده سری بازی های ترسناک و پرطرفدار Tales of Terror است که هم اکنون نسخه پنجم از این مجموعه برای دانلود در اختیار شما قرار می گیرد. زمانی که برای نوشتن آخرین داستان خود به یک جزیره ی دور افتاده سفر می کنید، قایق شما به طور غیرمنتظره ای دچار حادثه شده و غرق می شود. پس از مدتی هنگامی که به هوش می آیید خود را در تله ای ترسناک زندانی دیده و باید برای نجات جان خود مبارزه کنید. با بررسی های بیشتر متوجه خواهید شد که این جزیره غیر عادی به نظر رسیده و گویی شما برای رهایی از آن باید از تله های باستانی بسیاری عبور کنید!! همچنین مه ای غلیظ سراسر جزیره را فراگرفته است و در نتیجه فرار از این جزیره ی ترسناک را برای شما بسیار دشوار کرده است. اما آیا شما قادر خواهید بود تا به تنهایی و قبل از اینکه دیر شود از این مکان خوفناک فرار کرده و جان سالم به در ببرید؟ آیا می توانید با خطرات و نیروهای اهریمنی موجود در جزیره مقابله کرده و فرار کنید یا اینکه شما هم قربانی اهداف شوم آن ها خواهید شد؟ در این ماجراجویی جذاب و دلهره آور به کشف معماها پرداخته، هوش و ذکاوت خود را به چالش بکشید و از بازی نهایت لذت را ببرید. 

 

The Collector’s Edition Includes:

 

Uncover the origin of the fog monsters in the bonus game!Never get lost with the helpful strategy guide!Earn fun achievements throughout the game!Tons of hidden objects in every scene!

 

 

لینک کوتاه مطلب

 

https://www.downloadsfilm.ir/?p=6275

 

تاریخ : 04-26-20   |   

  • ۹۹/۰۲/۰۷
  • امیر علی رضازاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی